Re: Ile zl za domene?

Autor: WebP_at_rtner
Data: Mon 05 Feb 1996 - 22:34:19 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> oplata jednorazowa, a informacje o routingu zajmuja miejsce na dysku.
> niewiele bo niewiele, ale jednak. 150 zl to jest nic. a 300 to o wiele
> za malo jak na domene glowna.

NASK to drugi urzad kontroli publikacji i widowisk. Mlodszym
uzytkownikom sieci przypomne, ze tak nazywala sie cenzura. W NASKU
wymyslili sobie regulamin i nie chca rejestrowac pod PL domen jesli
instytucja nie ma oddzialow na terenie kraju. W regulaminie pisza tez,
ze nie rejestruja domen bedacych haslami reklamowymi. Widac wszystko
mozna <zalatwic>, bo zarejestrowano czasnaeb.com.pl
Place 500 zl za rejestracje domeny osa.pl Moze byc bez rachunku...

osa