Re: 0202122 się wiesza!

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 21:32:31 MET

>Prawdopodobieństwa poszczególnych sposobów, w jaki się nie łączy,
>silnie zależą od godziny. Najlepiej jest chyba o 4 rano, ale wtedy
>przecież śpię! Za to 16ej łączenie trwa zwykle kilkanaście minut
>(klik-klik, Enter, tatitatitetiti, zajęte, Enter, Enter,
>tatitatitetiti, zajęte, Enter, Enter, tatitatitetiti, zajęte, Enter,
>Enter, tatitatitetiti, bzzz..., nadzieja, czekam, czekam, koniec
>nadziei, Esc, Enter, tatitatitetiti, zajęte, Enter, Enter,
>tatitatitetiti, zajęte, Enter, Enter, tatitatitetiti, zajęte, Enter,
>Enter, tatitatitetiti, bzzz..., nadzieja, czekam, czekam, koniec
> [...]
Mam to samo. No, moze z gorszym skutkiem -- nie udalo mi sie polaczyc
ani razu. A objawy rozne. Najciekawszy: wyswietla okno terminala, ale
nie wyswietla w nim pytan o username itp.

PS. I nie pytajcie dlaczego lacze sie przez TP SA. Nie uwierzycie.

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html