Re: 0202122 się wiesza!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 00:24:39 MET

Tue, 04 Feb 1997 20:32:31 GMT, marcinj_at_ikp.atm.com.pl (Marcin
Jagodzinski) napisał(a):

Kurczak:
> [...]
[wytitowane]

Ale masz pecha! We W-wiu centrala mnie nie daje sygnalu "zajete",
tylko zglasza sie panienka, ktora mowi "kierunek zajety ti, tiii,
tiiiii, tiiiiiiiiiiiii, kierunek zajety, ti...". A czemu tak jest
lepiej? Bo nie trzeba wtedy w windzie wciskac Enter, bo po timeout'cie
dialup sam dzwoni. :)

Moze ustaw sobie wylaczenie detekcji sygnalu "busy".

A propos: ma ktos moze jakis programik, ktory w momencie wykrycia
sygnalu CD wysle WAV-a do glosnika? Bo speaker modemu mam wylaczony, a
na ekran nie chce mi sie gapic.

>Mam to samo. No, moze z gorszym skutkiem -- nie udalo mi sie polaczyc
>ani razu. A objawy rozne. Najciekawszy: wyswietla okno terminala, ale
>nie wyswietla w nim pytan o username itp.

Mialem cos takiego, gdy modem byl ustawiony na com3/4. Po zmianie na
com2 - jak reka odjal...

>PS. I nie pytajcie dlaczego lacze sie przez TP SA. Nie uwierzycie.

Szybszy od atm?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --