Re: Czy moga namierzyc? I co z tego?

Autor: Sebastian Malarz (sebmal_at_petex.bielsko.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 13:57:51 MET

> Sluchaj, juz Ci pare osob probowalo powiedziec, ze sie nie znasz i piszesz
> bzdury...

Przykro mi ale znam sie na tym temacie bardzo dobrze i dlatego smieszy mnie,
ze niektorzy naczytaja sie ulotek bankowych, nie
przeczytaja regulaminu bo dlugi i nudny - i wydaje sie im,
ze jak juz maja karte to nikt nie bedzie mogl naciagnac im konta.

> w drodze ogloszenia regulaminu zmienic ogolnej zasady, ze za usluge
> niewykonana sie nie placi...

Owszem, ale w calej tej dyskusji chodzi o internet i o np. wykupienie
uslugi dostepu do zasobow internetowych za pomoca karty.

Usluga wykonana, posiadacz ponoc nic o niej nie wie - i jak ma udowodnic,
ze to nie on posluzyl sie swoja karta ?

Jak jestes taki madry to co wtedy zrobisz ?
Taki nawet jest temat dyskusji : czy moga namierzyc [takiego goscia]

To co napisales o zamawianiu np. UPS'a - to jest zgodne z prawda i tego
nie neguje bo to oczywiste.

Jezeli nadal masz jakies watpliwosci to proponuje podeslac Twoj numer
karty na liste i zobaczymy jak bedziesz sobie udawadnial madralo pozniej ?

A gdybys jeszcze cos nie widzial o kartach to mozesz zobaczyc:
http://www.petex.bielsko.pl/~sebmal/karty.htm

--
Sebastian Malarz
sebmal_at_petex.bielsko.pl