Re: Czy moga namierzyc ?

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 12:17:13 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

> Nie wyjdzie 40, bo kazdy z tych 40 ma wlasny numer IP. A jak by to moglo

Dobrze, tylko jak powiazac konkretny adres IP z pozycja 0-202122 na 40
bilingach?

Moze porownanie czasow rozmowy i obecnosci pod numerkiem IP?

Chyba, ze TPSA ma dodatkowe dane to tej zabawy, pozwalajace
jednoznaczne powiazac numer IP z konkretnym abonentem - wtedy nie ma
problemu.

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala