Re: Daemon POP-3

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 02:10:58 MET

Michal Krzeminski <psychop_at_dyster.marmic.com.pl> wrote:
: Mam takie drobne pytanie byc moze nieco odbiegajace od (jak zauwazam;)
: ostatnio walkowanych tu tematow. Czy ktos moze mi powiedziec cos na temat
: demonow POP3? Deafultowy linuxowy jest do kitu, wolny, tworzy jakies
: glupie tymczasowe pliki ktorych potem nie usuwa, a co gorsza (najgorsza)
: potrafi zezrec 100% czasu procesora co troche mnie martwi. Czy wie ktos
: moze o jakichs innych implementacjach (dostepnych w sorsach C) ktore byly
: by chociaz troche lepsze? Z gory wielkie dzieki.

ftp.qualcomm.com, linux ma jakis inny niz ich? tamten chodzi ok.

-adam