Re: Daemon POP-3

Autor: Robert Maron (robmar_at_domek.slodki.domek)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 03:00:12 MET

cze

Michal Krzeminski <psychop_at_dyster.marmic.com.pl> wrote:
: demonow POP3? Deafultowy linuxowy jest do kitu, wolny, tworzy jakies
: glupie tymczasowe pliki ktorych potem nie usuwa, a co gorsza (najgorsza)
: potrafi zezrec 100% czasu procesora co troche mnie martwi. Czy wie ktos

naprawde ??? ale skoro tak mowisz, to pewnie tak jest;
no mi poradzono niedawno qpopper-a; niezly, tylko niezpamowany :(

pozdrawiam,
robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar