Re: Internet & telefony

Autor: A-Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 21:28:25 MET

Slawomir Sidor <cwaniak_at_kis.p.lodz.pl> napisał(a) w artykule
<199701291342.OAA15554_at_kis.p.lodz.pl>...

> Jesli bedziesz dzwonil pod rozne numery to nie ma :)

IMHO moga. Jezeli GSM ma w swoich opcjach swiadczenie wlasnie
takiej uslugi (na ekranie swego komorkowca masz podany jak na tacy
numer, ktory Cie wola, jeszcze nawet zanim przyjmiesz rozmowe -
obojetnie z jakiej sieci ona przychodzi: TP SA, Centertel itd), to chyba
i TP SA moze sobie zafundowac stosowne urzadzenia... Chyba mozna
zmodulowac sygnal dzwonienia informacja zawierajaca
numer telefonu dzwoniacego. Tym bardziej, ze centrale sa
coraz nowoczesniejsze.

--
Pozdrawiam
Adek (Katowice adek_at_free.polbox.pl,