Re: Internet & telefony

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 11:55:53 MET

[...]

> IMHO moga. Jezeli GSM ma w swoich opcjach swiadczenie wlasnie
> takiej uslugi (na ekranie swego komorkowca masz podany jak na tacy
> numer, ktory Cie wola, jeszcze nawet zanim przyjmiesz rozmowe -
> obojetnie z jakiej sieci ona przychodzi: TP SA, Centertel itd), to chyba
> i TP SA moze sobie zafundowac stosowne urzadzenia... Chyba mozna
> zmodulowac sygnal dzwonienia informacja zawierajaca
> numer telefonu dzwoniacego. Tym bardziej, ze centrale sa
> coraz nowoczesniejsze.

Z tego co sie dowiadywalem w TPSA to niestety takie cos jest dostepne tylko
znikomej czesci central. I z tego co wiem to moja centrala i centrala
odbiorcy musi byc w to wyposarzona. A jesli moja nie jest ... :)))

GSM czy Centertel to troszke inne sieci. W Inecie tez masz dokladnie podany
adres nadawcy.

Pozdrawiam ...

  ___ _ _
 \___|\_/\_/\__,_|_||_|_\__,_|_\_\ http://www.kis.p.lodz.pl/~cwaniak