Re: Internet & telefony

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 14:42:53 MET

> : Jesli mam homologowany modem to nie ma takiego przepisu.
>
> Hm, jesli ja mam homologowany telefon, to czy naprawde moge dzwonic do
> ludzi i blokowac im numery, gadac obelgi i sprosnosci, i nie ma na mnie
> zadnej rady?

Jesli bedziesz dzwonil pod rozne numery to nie ma :)

> A jak jakis roztropny minister popatrzy na taka sluszna mozliwosc, i
> stwierdzi ze tu obywatel permanentnie narusza prawo nakazujace mu placic
> haracz za telefony do USA, to co sie dziwic ze odkryje mozliwosc likwidacji
> numeru za uzywanie IPhone...

Na taki pomysl to mogliby i wpasc ale ...

> : 2. Taka transmisja to wyglada identycznie jak ftpowanie *.au naprzyklad.
>
> Pakiety inne jednak leca, potwierdzen nie ma...

Ale potrzebujesz niepodwazalny dowod na to ze takie cos przesylasz.
Jesli TPSA zdobedzie taki dowod bez zgody sadu to i tak nic nie moga zrobic.
W jaki sposob domysla sie ze akurat ja lacze sie ze USA a nie jak sasiad
sciagam gole panienki albo gadam na IRCu .. tego to juz nie wiem.

Pozdrawiam ...

  ___ _ _
 \___|\_/\_/\__,_|_||_|_\__,_|_\_\ http://www.kis.p.lodz.pl/~cwaniak