Bramka news -> mail

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 12:04:17 MET

Co sie do czorta dzieje z bramka news->mail obslugujaca polipa?
Po raz kolejny zdarza mi sie sytuacja, ze moje postingi wyslane przez newsy
m.in. na grupe pl.listserv.polip (chodzilo o propozycje zalozenia grupy
pl.comp.os.unix) nie docieraja na liste e-mailowa. To samo sie dzieje z
odpowiedziami (roznych ludzi) na ww. postingi, wiec nie jest to chyba tylko
moj problem.
Czy ktos odpowiedzialny za te bramke moglby sprawdzic co sie dzieje????
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl