Web - cards

Autor: Bartek Papierski (bpapier_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 23:10:49 MET

Mam pytanie:

Czy jest na terenie Polski serwer umożliwiający tworzenie tzw. Internet postcards?
Karty takie umieszczane są pod konkretnym adresem a do adresata wysyłana jest informacja o założeniu takiej karty.
W wiadomości tej jest podany adres, zresztą wiecie o co chodzi.
Wiem, ze usługa taka jest prowadzona w Kanadzie na
http://www.alberta.com/
ale mnie interesują pocztówki z polskimi motywami.

Pozdrawiam,

_/ _/ _/
_/ _/ _/ Bartek Papierski
_/ _/ _/ mailto:bpapier_at_free.polbox.pl
_/ _/ _/ Lodz, Poland
_/ _/ _/
Polbox On-Line Service Internet Services Provider
+48 22 6656363 Web Pages Design
FREE EMAIL ACCOUNTS http://free.polbox.pl