Skrypty CGI

Autor: Martin Morgan (mmorgan_at_envirolink.org)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 12:53:56 MET

Hi!

Chcialbym na mojej stronie umiscic maly formularz. Niestety nie mam pojecia jak napisac skrypt, ktory to przetworzy. Szukalem ksiazek na ten temat w ksiegarni ( widzialem 3 o HTML'u ) jednak we wszystkich ten temat zostal ominiety. W internecie jest tez ciezko cokolwiek znalesc......

Potrzebuje 2 rzeczy:

- jakis internetowy adres do dobrego podrecznika o CGI
- adres, gdzie mozna znalesc kompilator pod WIN'95/NT ( to sie chyba pisze w pearlu..lub cos w tym rodzaju )

Z gory dziekuje za pomoc.

Martin