Re: droga do Europy

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 17:39:05 MET

Dnia 8 Jan 97 12:41:35 GMT, kotynski_at_adso.com.pl (Slawek Kotynski)
pisal(a)

>Zeby bylo jeszcze fajniej, potrafi za kazdym razem isc inna droga,
>przez polowe krajow Europy w losowej kolejnosci... Czy to IBM czy
>EBONe maja balagan w dynamicznym routingu...
>Ale DLACZEGO z Polski do Polski tamtedy biegamy?
>Ze wzgledu na glupie ceny, cenniki i jeszcze glupsza polityke
>providerow, przypuszczam.

Tylko jedno mnie dziwi: Peryt udostepnia na swoich stronach WWW
specjalny interfejs do traceroute. Pod haslem: Zobacz jak blisko
jestes, czy cos w tym stylu. Po jakiego grzyba? Zeby sie pochwalic,
jak bardzo weszli do Europy? ;)

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html