Re: droga do Europy

Autor: Slawek Kotynski (kotynski_at_adso.com.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 13:41:05 MET

> [...]

Zeby bylo jeszcze fajniej, potrafi za kazdym razem isc inna droga,
przez polowe krajow Europy w losowej kolejnosci... Czy to IBM czy
EBONe maja balagan w dynamicznym routingu...
Ale DLACZEGO z Polski do Polski tamtedy biegamy?
Ze wzgledu na glupie ceny, cenniki i jeszcze glupsza polityke
providerow, przypuszczam.

Slawek Kotynski
<kotynski_at_plearn.edu.pl>
http://ciesin.ci.uw.edu.pl/personal/mjk.html