Re: Zludny darmowy dostep

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 06 Jan 1997 - 02:15:37 MET

At 12:02 AM 1/6/97 +0100, Bernard Malinowski pisal:

>Niestety co rzad (a bylo ich wiele), to nowy minister i inne
>koncepcje. Wybory juz niedlugo - nowy sejm wystawi nowy rzad i nowego
>ministra. Jezeli bawic sie w demokracje, to zwracac uwage co w tej
>kwestii proponuja kandydaci na poslow. I jak w kazdej demokracji
>dziennikarze umila im pobyt w sejmie jezeli zapomna o obietnicach

Niestety nowy rzad chyba nie wystawi nowego ministra lacznosci bo
jak mnie pamiec nie myli poprzednie gabinety tego nie zrobily (chyba
4 kolejne). Okazuje sie wiec byc min. Zielinski wyjatkowo stalym
elementem politycznego krajobrazu. Widac bez wzgledu na frazesy
jakimi wypychaja sobie geby kolejne partie i tak liczy sie tylko
kasa a pomysly Zielinskiego i jego swity na pewno sporo tej
kasy napedzaja do budzetu. Poza tym jedna firma telefoniczna to
mozliwosc natychmiastowego odlaczenia wszystkich telefonow jakby
co. Wiecie co?

> Bernard

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski