Re: Glos w sprawie dostepu przez TPSA

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 10:04:15 MET

On Sun, 5 Jan 1997, Tomasz Leszczynski wrote:
> Czy jest to jedyny powod dla ktorego TP S.A. nie wprowadza taryfy
> nocnej?

Nie wiem ale o reszcie nie umiem sie wypowiedziec.

> Co mnie to obchodzi? Ja jestem przylaczony do nowej. Abonenci i tak
> sa roznicowani. Jedni maja wybieranie tonowe a inni nie. Jedni maja
> billing a inni nie. Jedni maja dobra jakosc polaczen a inni nie.
> I to tez sa problemy natury technicznej. Czy to oznacza, ze wszystkich
> podlaczonych do archaicznych central nalezy od nich odlaczyc bo tak jak
> jest teraz jest niesprawiedliwie?
A to juz Twoj egoistyczny punkt widzenia. Prawo mowi ze taryfa ma byc
jednakowa dla wszystkich. Udogodnienia typu wybierania tonowego nie musza
(bo z przyczyn technicznych niue moga)

> P.S. Pewnie inaczej bym spiewal gdybym byl podlaczony do jakiegos
> zabytku ale nie jestem a zroznicowanie taryf spowodowaloby
> wzrost zyskow TPSA.

Byc moze ale TP S.A. naprawde wiele razy dla zasad rezygnuje z zysku.
Naprawde. Wystarczyloby tylko natychmiast wylaczyc od jutra wszystkie
centrale reczne albo wsie z jednym telefonem przerobic znowu na "wsie bez
telefonu" i a oszczednosci bylyby w milionach PLN.

Pozdrawiam.
                                Konrad