Re: Glos w sprawie dostepu przez TPSA

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 11:10:08 MET

On Sun, 5 Jan 1997, Konrad Plich wrote:

> Byc moze ale TP S.A. naprawde wiele razy dla zasad rezygnuje z zysku.
> Naprawde. Wystarczyloby tylko natychmiast wylaczyc od jutra wszystkie
> centrale reczne albo wsie z jednym telefonem przerobic znowu na "wsie bez
> telefonu" i a oszczednosci bylyby w milionach PLN.

Mysle, ze wylaczenie telefonow ogolnie podniosloby kondycje TP SA.
Rachunki mozna wysylac w dalszym ciagu. Po co wlasciwie sa ci wszyscy
posiadacze telefonow? Tylko przeszkadzaja. Jakby nie bylo tych wszystkich
ktorzy maja telefon i do tego jeszcze chca zeby on dzialal toby naprawde
bylo pieknie. Ustawa powinna nakazywac placenie rachunkow telefonicznych
kazdemu bez obowiazku swiadczenia uslug ze strony TP SA.

Panie Konradzie! Niech Pan pomysli czasem co Pan pisze! Ogolnie - niech
Pan czasem mysli. Na przyklad na temat sporu miedzy TP SA i NASK.

Marek Pokulniewicz