Re: Glos w sprawie dostepu przez TPSA

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 05 Jan 1997 - 04:59:07 MET

At 01:41 AM 1/4/97 +0100, you wrote:

>Niestety problem jest techniczny:

Czy jest to jedyny powod dla ktorego TP S.A. nie wprowadza taryfy
nocnej?

>Poniewaz duzo jest jeszcze archaicznych central nie da sie wprowadzic
>elastycznych taryf.

Co mnie to obchodzi? Ja jestem przylaczony do nowej. Abonenci i tak
sa roznicowani. Jedni maja wybieranie tonowe a inni nie. Jedni maja
billing a inni nie. Jedni maja dobra jakosc polaczen a inni nie.
I to tez sa problemy natury technicznej. Czy to oznacza, ze wszystkich
podlaczonych do archaicznych central nalezy od nich odlaczyc bo tak jak
jest teraz jest niesprawiedliwie?

>Mozna by najwyzej zmienic zaliczanie w taryfie lokalnej dla wszystkich
>polaczen. Na to juz tym bardziej nie mam wplywu :-)
>
>Pozdrawiam.
> Konrad

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Pewnie inaczej bym spiewal gdybym byl podlaczony do jakiegos
zabytku ale nie jestem a zroznicowanie taryf spowodowaloby
wzrost zyskow TPSA.