Re: Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 17:07:11 MET

bernard_at_free.polbox.pl (Bernard Malinowski) wrote:

> Nie - to balagan, newsserver TPSA jest read only. Generuje to
> niepotrzebny ruch. Najciekawsze ze TPSA (majac okreslone stawki dla
> nas) generuje sobie koszty (barterem lub gotowka), ale jak sie bierze
> takie oplaty za telefony to koszty chyba nie stanowia problemu...

IMHO to jest porzadek, bo tpnet ma newsserwer, i "obcy" tpnetu nie
wpuszczaja.

> Jednak konkurencyjna jest, laczac sie via modem odpadaja ci koszty
> komercyjnego providera. Nie slyszalem (poza TPSA) zeby ktos
> udostepnial swoje servery gratis, bo za telefon, tak czy inaczej
> zaplace rachunek. No chyba ze wraz z kontem dostane magiczny numer
> telefoniczny na zbonifikowane polaczenie ;-)))

Jaka cena, takie uslugi. Placisz tylko za dostep, ale masz ograniczone
uslugi.
We wczesniejszym postingu pisales, ze komercyjni boja sie TPSA. Nie,
oni po prostu nie udostepnieja konkurencji swoich zasobow.

> I tu masz racje, stale domagamy sie i bedziemy sie domagac odwieszenia
> wspomnianych uslug. Mysle ze Konrad powinien skierowac sprawe gdzie
> trzeba - stan aktualny jest niewatpliwym nonsensem.

No wlasnie, stan aktualny jest nonsensem. Tylko jest pytanie: Czy
jezeli tpsa postawi mase przeroznych serwisow i bedzie chciala za to
wiecej niz .17/3min, czy klienci znowu nie beda marudzic. ("monopol"
itp).

> Pozdrowienia

Wzajemnie,

--