Re: Glos w sprawie dostepu przez TPSA

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 17:07:21 MET

konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl (Konrad Plich) wrote:

> Niestety problem jest techniczny:
> Poniewaz duzo jest jeszcze archaicznych central nie da sie wprowadzic
> elastycznych taryf.
> Mozna by najwyzej zmienic zaliczanie w taryfie lokalnej dla wszystkich
> polaczen. Na to juz tym bardziej nie mam wplywu :-)

No o to wlasnie chodzi! Ja juz nie mowie o roznych oplatach w godz np.
8/18/22/2/5. Jedna nocna taryfa lokalna!!! 6/9/12/> min na impuls.
Bo jezeli .17/3min w godzinach "szczytu" to nie jest jeszcze tragedia,
to IMHO o godz 3-4 nad ranem to jest przesada.

Szkoda slow :(

pozdrawiam pesymistycznie,

--
Michal Tyrala