Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Bernard Malinowski (bernard_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 04 Jan 1997 - 00:29:36 MET

Ktos tu trul o potopie najgorszych plag plynacych od uzytkownikow
domeny TPSA, jednostronnosc pogladu ujawnia intencje ;-))) reszta jak
wyzej

>I slusznie! Paskudni finansinci i krwiopijcy tylko czyhaja na nasze
>ciezko zarobione zlotowki, aby nam je wydrzec i kupic sobie Mercedesa
>S-Klasse albo PPro dla dzieciaka! Nie to co TPSA, oni w trudzie i
>pocie czola uruchamiaja kolejne wezly w miastach i trzy razy wiecej
>wysilku, aby to sie nie rozlatywalo... Trzeba dmuchac i chuchac na
>monopoliste, bo jak nie - to sie na nas obrazi i ISDN bedziemy mieli
>nie za 20, a np. za 30 lat... zreszta juz teraz za niego placimy, wiec
>powinnismy TPSA pomagac, a nie przeszkadzac!

Radek w czerwonym krawacie ci nie do twarzy :-), zdejmuj zaraz

>Albo przysle do nas wlasciwa instytucja i zwinie mi polaczenie przez
>korytarz, ktore mam ze sasiadem, skonfiskuje komputer (przeciez
>obnizam im zyski! - jestem antypatriota!) i zapudluje na rok (a w tym
>czasie wylaczy telefon za nieterminowe placenie rachunkow).

ktos juz wykombinowal smieszny sposob na obywatelski protest, sladem
pomyslu (w ramach protestu) rachunki tel. bedziemy wplacac na
specjalnie utworzone konto a nie do TPSA. Szybko by cie uwolnili :-)))

Pozdrowienia

Bernard