Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 12:44:40 MET

Thu, 02 Jan 1997 22:20:27 GMT, bernard_at_free.polbox.pl (Bernard
Malinowski) napisał(a):

>Wpelni popieram Konrada, widze ze strach komercyjnych dostawcow
>Internetu o rynek jest WIELKI, skoro czepiaja sie wszystkiego, aby
>okroic niewygodna oferte TPSA. Nie angazujmy sie po stronie
>komercyjnych dostawcow Internetu, ich broszka.

I slusznie! Paskudni finansinci i krwiopijcy tylko czyhaja na nasze
ciezko zarobione zlotowki, aby nam je wydrzec i kupic sobie Mercedesa
S-Klasse albo PPro dla dzieciaka! Nie to co TPSA, oni w trudzie i
pocie czola uruchamiaja kolejne wezly w miastach i trzy razy wiecej
wysilku, aby to sie nie rozlatywalo... Trzeba dmuchac i chuchac na
monopoliste, bo jak nie - to sie na nas obrazi i ISDN bedziemy mieli
nie za 20, a np. za 30 lat... zreszta juz teraz za niego placimy, wiec
powinnismy TPSA pomagac, a nie przeszkadzac!

Albo przysle do nas wlasciwa instytucja i zwinie mi polaczenie przez
korytarz, ktore mam ze sasiadem, skonfiskuje komputer (przeciez
obnizam im zyski! - jestem antypatriota!) i zapudluje na rok (a w tym
czasie wylaczy telefon za nieterminowe placenie rachunkow).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --