Re: Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 13:28:32 MET

bernard_at_free.polbox.pl (Bernard Malinowski) wrote:

> Wpelni popieram Konrada, widze ze strach komercyjnych dostawcow
> Internetu o rynek jest WIELKI, skoro czepiaja sie wszystkiego, aby
> okroic niewygodna oferte TPSA. Nie angazujmy sie po stronie
> komercyjnych dostawcow Internetu, ich broszka.

Dlaczego strach? Ja np z domena gliwice.pl nie dostane sie na
newsserwer w AGH, bo mam (w teorii) serwer u siebie. To samo jest z
TPSA. Porzadek, i tyle.
Poza tym, jak juz ktos zauwazyl: moj serwis - moje prawo wyboru
klientow.
A TPSA daje adres IP i newssewer read only. w3cache - w starym roku
nie bylo, IRC serwer - nie bylo. To jest konkurencyjna oferta? Jej
konkurencyjnosc polega jedynie chyba tylko na tym, ze poza oplata za
telefon nic sie nie placi (jak to smiesznie brzmi "nic" - jakie
dostajecie rachunki? :))
Po trzecie, nie wiem dlaczego dzielisz swiat na tpsa i 'komercyjnych'.
Bo dla mnie dostep via tpsa jest platny, i dla mnie jest to takze
dostawca komercyjny.
I wszyscy tpsiarze zamiast jeczec tu, ze serwer irc/news xxx.xxxxx.pl
ich nie wpuszcza powinni zaczac krzyczec "dlaczego nie ma serwera
irc/news TPSA!?".

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl