Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Mariusz Ostrowski (mariusz_at_gnom.nask.waw.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 20:20:09 MET

Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net) wrote:
: Powaznie mozna dzwonic na centrale i pytac o stan licznika? WOW!
: Jutro wyprobuje (dzis za pozno).
: [...]
: P.S. A moze to usluga specjalna? Dla znajomych...w koncu gostek w
: centrali musi wykonac pare ruchow i to BEZPLATNIE. Cos mi to
: do TP S.A. nie pasuje.

Pomijajac ta nadzwyczaj interesujaca kwestie co sie komu
dla kogo oplaca robic bezplatnie, chcialbym zwrocic uwage
na drobny problem tego oto rodzaju - skad taki operator w TPSA
wie, ze ja to ja :-), czyli ze ja (po drugiej stronie sluchawki)
to ta wlasciwa osoba, ktorej (przez telefon) mozna podac stan mojego
licznika. Bo chyba zaden Kowalski nie zyczylby sobie, zeby inny
Malinowski mogl sobie sprawdzic ile to Kowalski "nakrecil"...

Mariusz