Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 23:21:12 MET

Mariusz Ostrowski <mariusz_at_gnom.nask.waw.pl> wrote:
> na drobny problem tego oto rodzaju - skad taki operator w TPSA
> wie, ze ja to ja :-), czyli ze ja (po drugiej stronie sluchawki)
nie mam pojęcia, ale...
> to ta wlasciwa osoba, ktorej (przez telefon) mozna podac stan mojego
> licznika. Bo chyba zaden Kowalski nie zyczylby sobie, zeby inny
> Malinowski mogl sobie sprawdzic ile to Kowalski "nakrecil"...
przy jednej z linii telefonicznych, których stan licznika
często sprawdzam, nie podaję niczego, mówie tylko "proszę
o stan licznika" - skąd dzwonię wiedzą (co chyba nie wydaje
się dziwne)...
przy innej linii telefonicznej podłaczonej do starej centrali
wierzą mi na słowo :)

--c