Re: Odp: Dostep via TPSA?

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 03 Jan 1997 - 19:36:12 MET

At 11:22 AM 1/3/97 +0100, Michal Jankowski pisal:

>To juz naprawde, prosciej zadzwonic z budki i patrzec, jak impulsy
>(albo zetony) zjada...
>
> MJ

Ojej! Czy ja pisalem, ze mnie to cieszy bo wreszcie sprawdze ile place
za 0202122? Mieszkam w Warszawie wiec nie mam dylematu. Ucieszyl mnie
sam fakt, ze mozna sprawdzic stan licznika w polowie okresu rozliczeniowego
na przyklad. Jak czlowiek straci rachube to mu sie to moze przydac coby
sie dowiedzial czy juz ma zacisnac zeby i czekac do nastepnego miesiaca
czy jeszcze moze poszalec :-)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Ale jak pisalem watpie coby sie szpeniom z centrali chcialo za
frico sprawdzac.