Re: Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 20:51:43 MET

Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> pisal w odpowiedzi na
list Jarka Rafy
<Pine.3.89.9701021354.A17512-0100000_at_zt.piotrkow.tpsa.pl>...

> Bedziesz mogl uzywac tin'a i irc na terminalu.
> Wiem, nie jest to pelnia szczescia, ale ja nie twierdze ze usluga
0202122
> zapewnia wszystko wszystkim i w najwygodniejszy sposob.
> Wprost przeciwnie wiem ze jest usluga z zalozenia majaca pewne
> ograniczenia.
   ---
   Poniewaz nie moge juz wytrzymac - zadam pytanie wprost: Czemu
serwer news.tpnet.pl nie udostepnia takiego samego zakresu dostepu do
USENETu jak NASK? Przeciez to jest PARANOJA! Chyba, ze jakis dyrektor
wydal zarzadzenie - w takim przypadku wycofuje pytanie :-)

Noworocznie
Wojtek