Re: Dostep via TPSA?

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 18:38:26 MET

On Thu, 2 Jan 1997, Piotr Andrusiewicz wrote:

> Czy ktoś może potwierdzić albo zaprzeczyć, że od 1 stycznia 97
> dostęp do Internetu jest po cenie połączenia lokalnego
> Z KAŻDEGO MIEJSCA W POLSCE?
Moge zaprzeczyc.
Bardzo sie staram aby lista na
http://www.tpnet.pl/tpnet/komutowany/komutowany.html
byla aktualna.
> Dotychczas 0 202122 łączył mnie z najbliższym serwerem, ale był
> on już w Krakowie, co w moim przypadku wiązało się z dużym
> kosztem połącznia międzymiastowego.
I ta zasada pozostaje.
Kolejne miasta wojewodzkie beda wyposazane w "farmy PPP" w miare
instalowania w duzych miastach Rapportow Nortela i przesuwania Cisco
do mniejszych miast.
Optymistyczne prognozy mowia ze powinno sie to udac do konca pierwszego
kwartalu.

Pozdrawiam.
                                Konrad