Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Radoslaw Poplawski (radek_at_wro.ternet.pl)
Data: Thu 02 Jan 1997 - 10:55:54 MET

Tue, 31 Dec 1996 11:58:12 +0100, Wojciech Myszka
<W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> napisał(a):

> [...]

Tak, zgadza sie. Dlatego newsy ciagne z news.nask.org.pl zatykajac
nieco lacze NASK-TPSA.

Czy ja dobrze zrozumialem? Tzn. gdy bede mial wlasne konto - to bede
mogl korzystac z news.tpnet.pl? Moze w przyszlosci, bo na razie to nie
dziala - mozna korzystac nie majac nigdzie konta (niech mi ktos
udowodni, ze jest inaczej...).

> Wydaje mi sie, ze wszyscy juz powinni o tym wiedziec... Nie wiedza -
> stad pelno pytan na roznych listach o dostep do newsow. Czemu tak jest -
> nie wiem :-)

Ja tez nie. Bo o czym niby maja wszyscy wiedziec? Ze to dostep do
newsow z domeny tpnet.pl maja tylko wlasciciele wlasnych kont
pocztowych?

Otoz nie jest to prawda. Nie majac wlasnego konta (tzn. chwilowo i
eksperymentalnie)- jak widac - wyslalem ten news na news.nask.org.pl i
on doszedl.

PS. Co to znaczy "musza zalozyc nieznonimowe konto"? CZy przy
wysylaniu newsu jest to jakos sprawdzane? Nie wierze...

> Natomiast problem polega przeciez na tym, ze dla "zwyklych" uzytkownikow
> TP SA jest "medium dostepowym" - siedza w domu i korzystaja z Win/PPP
> i maja przypisany adres costam.tpnet.pl. Maja? Maja!

Maja, maja. I na razie w niczym to nie przeszkadza. Oprocz tego, ze na
IRC-a wpuscil mnie tylko agh.edu.pl. Ale w IRC sie nie bawie, to i nie
placze...

> Poczte sobie czytaja za posrednictwem POP3 ze swojego komputera (laczac
> sie z adresu costam.tpnet.pl), ale w ten sposob nie maja dostepu do
> newsow...

Jak juz napisalem - nie wyglada mi to prawde...

> Chyba ze ich provider ma wlasny serwer news i to tak
> skonfigurowany, ze pozwala na dostep z doment tpnet.pl i tylko odpytuje
> o haslo. W kazdym innym przypadku - albo trzeba korzystac z newsow po
> zalogowaniau sie do swojego providera na zwyklym terminalu, albo
> wydzwaniac na jego modemy zeby miec slip/ppp.
> I tak na prawde na tym polega problem :-)

??? Teraz juz w ogole sie zgubilem. Czy to znaczy, ze przy korzystaniu
z news.nask.org.pl ja jestem pytany o jakies haslo? Oj, chyba nie...

> Z najlepszymi zyczeniami noworocznymi

I wzajemnie. Szczegolne pozdrowienia dla domeny tpnet.pl (we Wroclawiu
nieczynnej w dniu 1 stycznia 1997 roku - a ponoc jaki 1 stycznia taki
caly rok :) ) - im najbardziej potrzebne...

> Wojtek

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --