Re: Glos w sprawie dostępu przez TPSA

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Dec 1996 - 11:58:12 MET

On 30 Dec 1996, Konrad Plich wrote:

> TP S.A. nie zamierza rowniez na wlasnych serwerach dopuszczac do pisania
> uzytkownikow z domeny tpnet.pl
> Zawsze musza oni w tym celu zalozyc gdzies nieanonimowe konto.
> I to niekoniecznie w TP S.A. a gdziekolwiek, chocby w Nowym Jorku :-)
  ---
  Wydaje mi sie, ze wszyscy juz powinni o tym wiedziec... Nie wiedza -
  stad pelno pytan na roznych listach o dostep do newsow. Czemu tak jest -
  nie wiem :-)

  Natomiast problem polega przeciez na tym, ze dla "zwyklych" uzytkownikow
  TP SA jest "medium dostepowym" - siedza w domu i korzystaja z Win/PPP
  i maja przypisany adres costam.tpnet.pl. Maja? Maja!

  Poczte sobie czytaja za posrednictwem POP3 ze swojego komputera (laczac
  sie z adresu costam.tpnet.pl), ale w ten sposob nie maja dostepu do
  newsow... Chyba ze ich provider ma wlasny serwer news i to tak
  skonfigurowany, ze pozwala na dostep z doment tpnet.pl i tylko odpytuje
  o haslo. W kazdym innym przypadku - albo trzeba korzystac z newsow po
  zalogowaniau sie do swojego providera na zwyklym terminalu, albo
  wydzwaniac na jego modemy zeby miec slip/ppp.

  I tak na prawde na tym polega problem :-)

  Z najlepszymi zyczeniami noworocznymi

  Wojtek