Re: Internet przez kabel (off-topic)

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 21:08:24 MET

At 07:23 PM 12/30/96 +0100, Grzegorz Szyszlo pisal:
>zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski) wrote:
>
>[internet po kablowce]

>Jak to zadnych korzysci ? oto one:
>
>1.korzystaja z juz istniejacej aparatury
>2.montuja tylko dodatkowe urzadzenia. jak to sie je, nie wiem.
>3.sa o wiele atrakcyjniejsi niz inni dostawcy sieci kablowej.
> jesli cena za uslugi bedzie ta sama, to wybiara tych
> co daja razem z internetem. czyli wzrost obrotow.

Mialem na mysli operatora telekomunikacyjnego a nie kablowego.
Internet w kablowce jesli wejda w to duze stacje kablowe moze zagrozic
telekomuchowi rujnacja~, poza tym bedzie to sprzeczne z obowiazujacym
prawem bo istniejace dzis technologia umozliwia rozmowy telefoniczne via
Internet. jesli chodzi o kwestie techniczne to polecam zajrzec do yahoo
i dac haslo cybersurfr (tak sie nazywa rzeczony modem). Mozna tez szukac
na stronach motoroli.

>I tu masz owa 'darmoche' ktora powyzej tak wytykasz :)))))))))))))))))))

Nie do pomyslenia jest placenie ryczaltem a nie od jakiejs umownej
jednostki tak, zeby ci co korzystaja wiecej placili wiecej. Na to sie
nie zgodzi Ministerstwo boby sie spoleczenstwo zdemoralizowalo i
jeszcze tego samego z`a`dal`o od telekomucha :-)

>ze co prosze ? przeciez wszystko (no prawie) co panstwowe
>przynosi albo straty, albo wychodzi na zero. bo nie ma komu robic,
>a wszystko pozera administracja. o jakiejze ruinie mowisz ?
>chyba ze ZUS zaczalby wszystkich zalatwiac jak nalezy bez
>kiwniecia palcem, wtedy zgoda. gospodarka polska upadnie na pysk.

TelePieSA to nie dotyczy. Sprawa jest ustawiona tak ze nawet jakby
strzelali do klientow to i tak wyjda na duuuuuzy plus.

>I bardzo dobrze. oby tylko nasi 'wspaniali prawodawcy' nie wpadli na pomysl,
>by monopol w internecie zapewnic tpsa, tak jak to ma miejsce
>przy telefonii analogowej.

Wpadna, nie ma obawy. Wystarczy uczynic Internet usluga powszechna
jaka jest w istocie.

>glownie w lapy i kieszenie prawodawcow, coby uchwalili 'odpowiednie',
>oczywiscie korzystne dla nich normy prawne. zblizaja sie wybory.
>kazdy moze spytac co wybierany przez nas kandydat mysli w sprawie
>ogolnie pojetej telekomunikacji.

>A nie sa ?
>--
> oOOo /===================================\
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> \===================================================/
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

Wlasciwie to sa wszedzie jesli tylko placa podatki. Ale u nas
jakby bardziej.

Koncze smutno, bo Telekomuch tak latwo nas zrec nie przestanie. Zdaniem
Ministerstwa jakiekolwiek "ruchy w temacie" beda po 2003 roku. Skad
ta pewnosc na kilka miesiecy przed wyborami? Nie wiem.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Od gadania mnie juz palce bola :-) ale konia z rzedem temu
kto wymysli jakby tu przyspieszyc smierc monopolu? Wybijac szyby
w ministerstwie? Zrobic demonstracje? Przykuc sie do kaloryfera w
centrali? Przestac rozmawiac przez telefon? Nie placic rachunkow?
Ehhh...jeno gadanie nam pozostalo ;-)