Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 30 Dec 1996 - 13:59:50 MET

In article <5a64km$p63$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> writes:

   In pl.listserv.polip Michal Czaplinski <mczaplin_at_emba.uvm.edu> wrote:
   : > Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
   : > > W zasadzie dlaczego nie? Jak niemiecka wersja netszkapy zacznie
   : > > automatycznie doklejac z przodu "http://www.", a z tylu ".de",
   : > > to nasza ambasada powinna zadbac o rejestracje www.polen.de
   : > >
   : > b. dobrze

   : Pytanie tylko, na co komu to potrzebne. Pracujac kilka lat w ambasadzie
   : ktora mialaby rezerwowac to "www.polen.de" napatrzylem sie do woli na
   : bzdety sluzace tzw. promocji Polski za granica. Uwazam, ze szkoda
   : pieniedzy na dzialania pozorowane. Juz lepiej obnizyc podatki.

   Oczywiscie. Przez odplatne udostepnienie takiego adresu firmie, ktora
   da wiecej i zobowiaze sie to zrobic kulturalnie. To jest doskonale miejsce
   na reklamy .
   Jesli jest potrzeba takiego servera [czyli ludzie, co zaczynaja od
   www.polen.de], to kto ma go zalozyc? Rzad niemiecki?

   J.

Nie wiem jak wy, ale ja mam już dosyć tego threadu. Najprościej byłoby
założyć www.poland.com majko alias dla Polish Home Page na FUW albo
Polish Network Resources w Nasku i zakończyć bicie piany.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain