Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 25 Dec 1996 - 14:49:55 MET

: Zrobiłem mini ankietę wśród czworga kolegów z pracy. Żadne z nich nie jest z
: wykształcenia informatykiem; z Internetu korzystają praktycznie na codzień
: (WWW, e-mail, listy dyskusyjne, news). Zadałem im pytanie: gdzie
: zacząłbyś/zaczęłabyś szukać informacji o Paragwaju. Odpowiedzi: 4*Altavista, 1*
: Yahoo, 1*inne wyszukiwarki. www.paraguay.com byłoby ostatnim ich pomysłem.

Koledzy pracuja w pl? trzehba sie bylo paru znajomych z USA zapytac.

J.