Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 28 Dec 1996 - 02:01:18 MET

Bronek Kozicki <bross_at_polbox.com.pl> wrote in article
<199612271702.SAA04924@_uucp.polbox.com.pl>...
: OK, spróbuję. Ale nikt mi też nie zaproponował www.paragwaj[.com].pl.
OTOH
: myślę, że adres www.poland-info.[com|org|...] byłby może dla ortodoksów
: strawniejszy?

Nawet ortodoksi :->>> (przynajmniej ja) mogą się zgodzić na zastosowanie
domeny poland.com, pod warunkiem, że będzie ona służyła dokładnie do tego,
co
wynika z nazwy: prowadzona przez działającą w USA firmę komercyjną
informacja
o Polsce. Absolutnym nieporozumieniem byłoby natomiast używanie takiej
domeny
przez Polskie instytucje publiczne.

: Pozdrowienia,
: Michał Rolka

A dlaczego nie? Moze dlatego ze publiczne czyli panstwowe maja org ale znow
polska.com mialo byc byc raczej pod katem biznesu i turystyki wiec to do
tego ma wladza?
Zrobicie jak chcecie, ja mam dosyc tej dyskusji chiucalem tylko zauwazyc ze
najwazniejszy jest rozwoj internetu i regulacjami nie zarznijcie go tylko
prosze.