Re: O co chodzi w tych domenach? (by

Autor: Bronek Kozicki (bross_at_polbox.com.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 17:24:12 MET

: Marek Pokulniewicz <mpokul_at_sejm.gov.pl> wrote in article
: <Pine.LNX.3.95.961220143045.6374A-100000_at_gmach.sejm.gov.pl>...
: >
: > Zrob jak chcesz dowolna domene. I zarejestruj. Daj juz spokoj z
: pouczaniem
: > ze w Polsce powinno byc jak w USA.
:
: Ja rozumiem ze to Wy macei monopol na uwagi typu "a w USA to" albo "na
: Zachodzie to" zwlascza ze takiej nei zrobilem. Zwrocleim uwage ze jedyen
: akomerjcalnsa domena w USA jest com i WYSTARCZA a Wy chcecie domen
: regionalnych, wojewodzkich moze gminnych.........
:
:
:
:
: > Oni zreszta maja wiecej domen niz com
: > tyle tylko ze dla Ciebie zapewne sa niezauwazalne.
:
: Koemrjcalnych? Tylko tyle....
:
: > Bo i po co? Masz swoje
: > M$ a tam piszesz haslo i dostajesz odpowiedz. A poniewaz M$ nie zauwazyl
: > istnienia innych domen niz com to trudno znalezc tam Poland lub Polska.
: > Mysle, ze temat domen zostal juz calkowicie wyczerpany przez Ciebie.
: > Postaramy sie robic w Polsce takie domeny, zebys byl zadowolony.
: >
: MS to nazwa firmy wiecnie wiem co miales na mysli wiem tylko ze list jest
: chamski jak na kogos piszacego z rzadowej domeny.
: Czy takie jest i tak sie wyraza stanowisko wladz RP?
: Dobrze wiedziec.
:

Primo: ja nie potrafię tego bełkotu zrozumieć. Czy ktoś mi objaśni, o co
chodzi temu panu?
Secundo: nie mam pojęcia, dlaczego stanowisko Marka Pokulniewicza miałoby
być traktowane jako oficjalne stanowisko władz RP.
Tertio: o ile sobie przypominam, to w USA są popularne domeny regionalne -
np. stanowe. Czy się może mylę?

Pozdrowienia i Wesołych Świąt

Bronek Kozicki
<bross_at_waw.pdi.net> <http://www.waw.pdi.net/~bross/>