Re: O co chodzi w tych domenach? (by

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 21 Dec 1996 - 02:02:26 MET

Marek Pokulniewicz <mpokul_at_sejm.gov.pl> wrote in article
<Pine.LNX.3.95.961220143045.6374A-100000_at_gmach.sejm.gov.pl>...

> Zrob jak chcesz dowolna domene. I zarejestruj. Daj juz spokoj z
pouczaniem
> ze w Polsce powinno byc jak w USA.

Ja rozumiem ze to Wy macei monopol na uwagi typu "a w USA to" albo "na
Zachodzie to" zwlascza ze takiej nei zrobilem. Zwrocleim uwage ze jedyen
akomerjcalnsa domena w USA jest com i WYSTARCZA a Wy chcecie domen
regionalnych, wojewodzkich moze gminnych.........

> Oni zreszta maja wiecej domen niz com
> tyle tylko ze dla Ciebie zapewne sa niezauwazalne.

Koemrjcalnych? Tylko tyle....

> Bo i po co? Masz swoje
> M$ a tam piszesz haslo i dostajesz odpowiedz. A poniewaz M$ nie zauwazyl
> istnienia innych domen niz com to trudno znalezc tam Poland lub Polska.
> Mysle, ze temat domen zostal juz calkowicie wyczerpany przez Ciebie.
> Postaramy sie robic w Polsce takie domeny, zebys byl zadowolony.

MS to nazwa firmy wiecnie wiem co miales na mysli wiem tylko ze list jest
chamski jak na kogos piszacego z rzadowej domeny.
 Czy takie jest i tak sie wyraza stanowisko wladz RP?
Dobrze wiedziec.