Re: News przez UUCP

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 11:25:52 MET

Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:
> [na poprzednie dictum:]
> : Newsy przez UUCP to chyba jest archaizm... Newsy przez NNTP - to co innego :-)
>

> Ja sam znam co najmniej kilkanascie komputerow w Polsce (a moglbym pokazac
> i kilkadziesiat w samym tylko Ohio w USA), ktore wlasnie via UUCP
> dostaja swoja poczte i newsy.

Moge tylko dodac, ze biore newsy przez "compressed batch UUCP over TCP" z
news.nask.pl i bardzo sobie chwale. Pelny feed zajmuje kilkanascie procent
lacza 128 kbps. Jakby szlo przez NNTP, to musialbym nie brac alt.binaries
:-)).

Co do meritum: nalezy metoda merytorycznej perswazji naklonic dostawce (tzw.
providera) do pracy lub zmienic dostawce.

--
Pozdrowienia,
Maciek