Re: Kij w mrowisko domen

Autor: Bronek Kozicki (bross_at_polbox.com.pl)
Data: Wed 18 Dec 1996 - 10:48:35 MET

: Kij w mrowisko obecnej dyskusji o domenach (swoja droga, nie mam juz sily
: czytac tego watku: to powraca ciagle i ciagle) chcialbym wsadzic cytujac
: tekscik Andrzeja Horodenskiego z przedostatniego "Entera". Pamietacie
: pewnie, ze na poczatku tego roku, przy okazji protestu przeciwko cennikowi
: NASK-u, ten pan popisal sie innym, niezwykle "madrym" tekscikiem o
: "Internecie socjalistycznym". Teraz znowu kolejny "kwiatek": propaguje i
: rozplywa sie w zachwytach nad tworzeniem domen typu www.japan.com,
: www.russia.com, www.poland.com i tym podobne. To jest dopiero idiotyzm i
: kompletny bajzel w domenach!
: Zalaczam ponizej tekscik oraz moja odpowiedz.
: Pozdrowienia,
: Jaroslaw Rafa

Przeczytalem uwaznie oba teksty. Pod Twoim moglbym podpisac sie oburacz.

Pozdrowienia

Bronek Kozicki
<bross_at_waw.pdi.net> <http://www.waw.pdi.net/~bross/>