Re: News przez UUCP

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 17 Dec 1996 - 12:55:47 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:
: jmp_at_cocos.fuw.edu.pl (Jerzy Michal Pawlak) writes:

: > Newsy przez UUCP to chyba jest archaizm... Newsy przez NNTP - to co innego :-)

: ... chyba ze ktos uzywa modemu, wtedy lepiej robic to przez UUCP.
: Nie wiem niestety, czy ktos taka usluge oferuje.
: > A swoja droga to mozesz temu dostawcy wyjasnic jak dziala mechanizm
: > 'expiration' w newsach, bo chyba tego kawalka nie zrozumial. Wiadomosc
: > NAPRAWDE nie musi lezec na jego serverze i czekac az ja ktos przeczyta
: > - po jakim czasie sama zniknie :-)

: To nie ma zastosowania do UUCP - newsy znikna, ale batche z nimi beda czekac.

W uucp mozna ustawic maksymalna wielkosc batchow, jakie moga sie
znajdowac na dysku (np. 3-5 MB, co spowoduje, ze jak sie tyle uzbiera,
to serwer news wstrzyma tworzenie nastepnych, az tamte zostana odebrane).

Poza tym zbyt stare batche (np. starsze niz tydzien) mozna kasowac
automatycznie z crona)

Tomek

(Wiecej o UUCP w newsach: http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.2.html)

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2636 tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS