Re: Domeny - jeszcze prosciej

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 14:47:15 MET

In article <58rfvf$bd2_at_info.nask.pl>, Pawel Kaminski <pawelk_at_waw.pdi.net> writes:
>Jerzy Michal Pawlak <jmp_at_cocos.fuw.edu.pl> wrote:
>
>: In article <2nhglrzu0u.fsf_at_cclan.fuw.edu.pl>, Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> writes:
>: >jmp_at_cocos.fuw.edu.pl (Jerzy Michal Pawlak) writes:

>: >
>: >To jest niewykonalne nie tylko z tego powodu...
>: >
>: >Czy bbc to ma byc British Broadcasting Corp. czy Brown Boveri Corp.
>: >(wiem, ze to sie teraz nazywa ABB ale chodzi o przyklad).
>
>Przeciez bylaby tylko jedna ta co widnieje w www.*.com

Tak? A przepraszam bardzo dlaczego inne firmy maja byc dyskryminowane tylko
dlatego ze nie sa zarejestrowane w Stanach tylko w innym kraju? W czym
www.bbc.com jest lepsze od www.bbc.co.uk czy www.bbc.se? Sorry, ale
taka argumentacja (a'la Grand Nation) do mnie nic a nic nie przemawia.
Internet jest siecia globalna a nie amerykanska i nie powinnismy dopuszczac
do spychania innych na margines. Jest faktem, ze w roznych krajach istnieja
firmy o tej samej nazwie - i zamiast zmuszac je do zmieniania nazw albo
zarcia sie o domeny, powinnismy raczej wymyslic jakies rozwiazanie problemu.

JMP