Re: Domeny - jeszcze prosciej

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 15:08:47 MET

On Fri, 13 Dec 1996, Jerzy Michal Pawlak wrote:

> Tak? A przepraszam bardzo dlaczego inne firmy maja byc dyskryminowane tylko
> dlatego ze nie sa zarejestrowane w Stanach tylko w innym kraju? W czym
> www.bbc.com jest lepsze od www.bbc.co.uk czy www.bbc.se? Sorry, ale
> taka argumentacja (a'la Grand Nation) do mnie nic a nic nie przemawia.
> Internet jest siecia globalna a nie amerykanska i nie powinnismy dopuszczac
> do spychania innych na margines. Jest faktem, ze w roznych krajach istnieja

Internet powstal w Stanach Zjednoczonych i tradycyjnie oni nie maja
dopisywane ze to us. Taka tradycja. Moze dobra moze zla. Do tego Internet
to nie jest netscape i www. To jest jedna z wielu uslug. Moze powstanie
siec Internet-bis dla netszkapy. Wtedy naistotniejsz rzecza bedzie reklama
firm w tym czyms nowym.

Marek Pokulniewicz