POLIP FAQ

Autor: Andrzej Bort (bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 14:37:44 MET

Jeszcze nie jest skończone
1. Już były pytania o FAQ na liście
2. Widziałem w logach, że już kilka osób odwołało się do FAQ, mimo, że
   jeszcze ten FAQ jest niedokończony
3. zrobiłem (oczywiście nie sam, ale z pomocą kilku dobrych duszyczek)
   16 pytań. zostało jeszcze 6. Tak se myślę: jest przecież sporo userów
   MS-Win, może ktoś zna odpowiedzi na niektóre pytania związane z internetem
   w tym środowisku; chyba można to włączyć (ale prosze do mnie jak już, to
   komplet: pytanie i odp. - nie używam MS-Windows).

Z ostatniej chwili:
Definicja spamu się zmieniła (thx to JMP), do aktualnej będzie link.
Poprawię to w poniedziałek i roześlę. ;-)

--
--   Andrzej Bort          Technical University of Silesia, Computer Center
--   E-mail: bort_at_polsl.gliwice.pl (ISO compatible)  Office phone: 37-15-69