Re: Domeny - jeszcze prosciej

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_bofh.org.pl)
Data: Fri 13 Dec 1996 - 14:32:43 MET

On Fri, 13 Dec 1996 02:11:05 -0600, dariusz_at_usa.net wrote:

>Wprawdzie nie mam jeszcze sklerozy, ale wydaje mi sie , ze latwiej mi bedzie
>pamietac nazwy z drugiej grupy.

Czyli bez .com na koncu? A nie dotarlo do mistrza ze nie ma _zadnej_
roznicy czy bedzie musial o tym pamietac, czy nie, poniewaz ten .com
jest zawsze taki sam i uczyc sie go raz trzeba, a nie przy okazji
kazdej z firm?

>Wszelkie uwagi beda mi pomocne w przygotowaniu opinii dla Internic-u.

To moze od razu zglos sie do IETF z propozycja ze im napiszesz
propozycje i RFC?

A moja oficjalna i prywatna uwaga - "daruj sobie". Niech przegladarki
do w3 sobie probuja zgadnac, czy ibm to www.ibm.com czy cos innego. I
naprawde nie ma to nic do DNS.

_tmo