Re: Przepraszam czy ja to tez lamer?

Autor: Jacek Niwicki (yyniwick_at_cyfronet.krakow.pl)
Data: Mon 09 Dec 1996 - 20:54:39 MET

Jerzy Michal Pawlak wrote:

> [...]

"Pasjonujaca" jest ta dyskusja. Sugeruje przeniesc ja gdzis indziej
(moze plotki tam ponoc ruch troche oslabl).

Dla zacieklych dyskutantow fragment onegdaj znaleziony:

Poczatek-----
http://www.rzuser.uni-heidelberg.de/~jweiner/jokes/lamer.html

[Homepage Januarego Trzeciego] Moja wlasna powtorka z
rozrywki...

                               Test na lamera... autorstwa Marcina
Szumieli

Ponizej zamieszczam test, ktory raz na zawsze rozwiaze problem:
Lamer, czy nie lamer?
Test jest mojego autorstwa, ale jak ktos chce to wrzucic na jakies
www to udzielam permisji... bez ograniczania sie!
Motyw: Napisalem to z nudow, poniewaz wlasnie zalatwialem lokal na
moje nowe biuro i nie bylo tego goscia, ktory sie tym zajmuje.
Teraz czekam do 6-go z nadzieja ze nikt mnie nie podkupi i nie moge
sie niczym zajac oprocz bzdur!
Koniec-------

Milego dyskutowania....

(jn) Jacek Niwicki :)