Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 07 Dec 1996 - 01:38:46 MET

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote in article <58a8tf$srl$1_at_bit.onet.pl>...

> Ekonomia, to nie tylko mniejsze wydatki...
> Czasem lepiej ciut więcej wydać, by zyskać np. w szybkości...

Usprawnienie procesu. Jak napisalem wyzej.

> Najpierw pisze: żeby nie robić biurokracji... Czyli żeby nie było
> pracy dla "pań urzędniczek". A potem pisze, że "ktoś będzie miał
pracę"...

Urzednicy nie martwia mnie jako pracownicy, jelis jest ich praca niezbedna,
martwi mnie biurokracja bo taki zwierz, co z czasem zawsze sie wynaturzy w
sztuke dla sztuki i dla uspraweidliwienia swojego istnienie zaczenie
tworzyc nie regulowac papierowa czy elektroniczna reczywistosc.
Znasz chyba ten mechanizm.

> IMHO: Szanowny Pan jesteś najlepszym przykładem Amerykańca!
> Prawników i prawników nam "trza" !!! 30... 60% pracujących to prawnicy!!!

Nie lepiej zeby ludzie poparzeni w sali koncertowej musieli blagac o pomoc
peiniezna na leczenie bo zabraklo prawnikow i prawodawstwa zeby wyciagnac z
organizatorow pieniadze.
Piszesz o czyms o czym chyba nie masz pojecia.

> A mozę by tak pomyśleć, i nie ze wszystkim do sądu?
> Polskie sądy pękają w szwach! Na rozprawy czeka się po pół i czsem więcej
> roku... A ja domenę potrzebuję zarejestrować jutro....

To znaczy ze system jest u was do dupy.
Bo dla mnie sad to najlepsze przy calej swej profesjonalnosci i
przygotowaniu miejsce do rozsadzania sporow prawa handlowego czy cywilnego.
Chyba ze myslisz ze jakis administrator sieci komputerowej albo szanowna
komisja zrobi to lepiej...
Zreszta do sadu pojdziesz wtedy jak zechcesz zalozyc domene agfa.pl albo
ibm.pl raczej zych.pl nikt nie bedzie oprotestowywal w sadzie.
Sad to skrajnosc poza ugoda.