Cenzura, Apel o wolnosc slowa w Internecie

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 22:57:59 MET

In pl.listserv.polip Anti-WARTA SA <anti_warta_at_hotmail.com> wrote:
: Jestem zaalarmowany faktem, ze Internet Polski byl i jest cenzurowany
: dokladnie tak samo jak robili to komunisci w PRL-u. Wczoraj, czyli

Abstrahujac od powodow kasowania anti_warta, to przypomnialo mi sie [czyje?]
skojarzenie, i nie wiem, czy my slusznie ten Internet popieramy.

Wyobrazcie sobie sytuacje docelowa -wszyscy uzywaja WWW, gazety papierowe
znikaja, biblioteki z ksiazkami zanikaja,
Informacja zgromadzona na serwerach, najlepiej tylko u zrodla,
przeciez walczymy o szybkie druty, mirrory obslugiwane automatycznie ....
I klania sie "1984" Orwela - cenzorzy siedza przy komputerach i "poprawiaja"
historie.

J.