Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 06 Dec 1996 - 01:27:05 MET

Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote in article
<m3wwuxyvrn.fsf_at_eris.phys.uni.torun.pl>...
> In article <01bbe261$28be8420$0a8ae7ce_at_default>
> "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> writes:
> To sie tym odpowiedni ludzie zajma. Pojda do sadu i dostana domene z
> powrotem jesli beda mieli podstawe.
> I ktos bedzie mial prace.
>
> I będzie biurokracja. Spróbuj zalatwić cos w sądzie. Kolejki po kilka
lat.

Tak ale ta biurokrcja juz istnieje poza tym jest to najbardziej do
rozsztrygania sporow przygotowana biurokracja.
Nie wiem nic o kolejkach.

> Zbyt duzo zmiennych, wszytskiego nie da sie przewidziec ale mozna
> zaszkodzic.
> Jest duzo przykladow nietrafionej regulacji ktora opoznila rozwoj.
>
> Ale w polsce nie utrudnila tylko ulatwila.

Jasen popatrz sie dookola i powiedz mi co i komu ulatiwila regulacja. Nie
sadze aby Polska byla wyjatkiem.
Regulacje nic nie poprawaiaja a przeciwnie.

> Ostatni moj reply w tym wątku. Nie jestem w stanie dyskutować z kimś
który
> nie słucha co się do niego mówi.
>
> Alex
> --
> Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek
Code