Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 01:14:24 MET

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote in article <57m9m2$1j5$1_at_bit.onet.pl>...

> org.pl ???

> Chyba nik nie jest za tym, by wszystko do .pl .
> Irek jest za komercją, o ile go dobrze rozumiem...
> Nie jestem do konca do tego przekonany, ale większość klientów tak chce..
> Niektórzy to wogóle by chcieli "firma" - bo po co to ".pl" ?? ;)
>
> Zbigniew Zych

A dlaczego nie? Moze kiedys domeny narodowe nie beda mialy sensu?
Tak jak dzis kanada ma juz bez sensu ten .ca
BTW. Nie bede tu rozpoczynal kolejnej batali z wiatrakami ale ostatnie,
pogradliwe troche, zdanie Zyzia o klientach przypomina mi ze wciaz Polska
jest na etapie gdzie ludzie uswiadamiaja sobie dopiero - a raczej
uswiadcamia im to rzeczywistosc - ze celem ich dzialanosci zawodowej, pracy
jest zaspakajanie czyichs potrzeb.
Z klienta nie ma sie co smiac, to dla niego istniejemy.
Do odkrycia tej prawdy a raczej aby wcielac w zycie co z niej wynika(!!!)
nie trzeba MBA i konsultantow, trzeba troche zdrowego rozsadku.