Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 03 Dec 1996 - 01:08:21 MET

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote in article <57q79u$pt1$1_at_bit.onet.pl>...

> Czy przychodzącą do Ciebie pocztę, jak jej jest dużo, to też nie
segregujesz?
> Bo ja tak:
> na prywatną,
> na firmową,
> na reklamowe śmieci, spamy, etc....
>
> IMHO, naturalną rzeczą ludzką jest segregowanie...

Hm to chyba mial byc argument psychologiczny, czyli domeny branzowe czy
regionalne bo..... segregowanie jest rzecza ludzka.
:]
Ja gdzies juz to napisalem: regulowanie czy segregowanie ma sens jedynie
gdy usprawnia dany proces, samo w sobie gdy nie to jest waroscia ani celem,
jest tylko zwykla "samonapedzajaca" sie biurokracja.